00:00
00:00
View Profile smallsausage
Newgrounds' #1 dunce. I hate myself.
I'm still midgetsausage you idiots!

Male

i don't know

yes

no

Joined on 1/6/18

Level:
13
Exp Points:
1,813 / 1,880
Exp Rank:
26,466
Vote Power:
5.54 votes
Rank:
Town Watch
Global Rank:
59,145
Blams:
23
Saves:
102
B/P Bonus:
2%
Whistle:
Normal
Trophies:
2
Medals:
244
Supporter:
4m 11d

smallsausage's News

Posted by smallsausage - October 9th, 2020


and I am running out of f***ing gold


Tags:

Posted by smallsausage - August 27th, 2020


no i'm still not back yet, but I'm very confident that I'm near


oh, here are the files https://www.newgrounds.com/dump/item/46a069441005cabfd2a7de4103eb3324


in case you weren't listening and/or you're confused on what the file is, it's basically the .fla file for this video: https://www.newgrounds.com/portal/view/757695


aight bye bye once again


Tags:

Posted by smallsausage - August 16th, 2020


and I still cannot animate. fuck


anyway I've been playing N64 games with an emulator and holy shit Ocarina of Time is fun as fuck


Posted by smallsausage - July 19th, 2020


still not back tho (new video will be delayed for goodness knows how long)

am I still relevant


3

Posted by smallsausage - July 12th, 2020


time to rate your cocks


Tags:

2

Posted by smallsausage - July 5th, 2020


and I don't know how long


i'm sorry


i'm very sorry


2

Posted by smallsausage - July 3rd, 2020


1 - fistfight a kangaroo


that's it


Tags:

2

Posted by smallsausage - July 3rd, 2020


HOGWARTS IS REAL BECAUSE DANIEL RADCLIFFE LOOKS LIKE HARRY POTTER!!!!!!

THE MEDIA IS TRYING TO BRAINWASH YOU!!!11!!1!!1!1

WAKE UP SHEEPLE


Tags:

1

Posted by smallsausage - June 27th, 2020


iu_136668_6708626.gif


Tags:

Posted by smallsausage - June 24th, 2020


hey I don't have much time so here we go

1 - the new video doesn't use audio from formerly viral videos.

nope ain't doing that again lmao so I grabbed a script I wrote in one night and asked @GrantTheHierophant to voice them (and holy shit he nailed them)


2 - the video uses backgrounds colored in Photoshop.

"yeah, okay? what's so special about that one?" you see, I used to do my backgrounds in Adobe Flash directly, using the pencil tool to select some stuff to color shadows and highlights and some other stuff. this is the first time i'm using Photoshop lol

so now it went from this

iu_135809_6708626.png

iu_20845_6708626.jpg

to

this

iu_135807_6708626.jpg

iu_135808_6708626.jpg


3 - video uses new style

can't show it yet ;) shhh


anyway off I go bye bye


Tags:

2